Experti z oblasti internej komunikácie o jej úlohách a výzvach vo firemnom prostredí

Experti z oblasti internej komunikácie o jej úlohách a výzvach vo firemnom prostredí
február 2017
Už 2. marca sa bude konať jedinečné podujatie na Slovensku, AICO Roundtable, na ktorom predstavia svoje skúsenosti a myšlienky odborníci z oblasti IK.    
Kedy: štvrtok, 2. marca 2017, o 9.00 hod. – celodenné podujatie s workshopom
Kde: Lindner Hotel Gallery Central, Bratislava

AICO Roundtable je unikátne podujatie, ktoré na jednom mieste kumuluje odborníkov z oblastí internej komunikácie, HR a stratégie, a prináša tak aktuálne trendy pre každodennú prax a strategické smerovanie tejto disciplíny vo firemnom prostredí. 

1. časť celodenného podujatia

8:30 - registrácia účastníkov
9:00 - 12:00 - AICO Roundtable 
  • Otvorenie - Martin Onofrej, prezident AICO
  • Powered by passion: The Future of Internal Communications
    Doris Ladewig,
    expertka v oblasti zmien a korporátnej komunikácie, Rakúsko
  • How to make elephants move like a pod of dolphins  
    Phil Abernathy,
    Agile Alchemist, Agile Academy, Austrália
  • The potential of the coffee machine – relevance & capabilities of Internal Communication
  • Peter Op de Beeck, prezident flámskej asociácie internej komunikácie (BviC), seniorný radca pre komunikáciu v RCA Group,  Belgicko
  • Social Business Adaptation: New roles of leadership, internal communication  
    and HR in the Digital Age
    Luis Suarez, 
    svetovo uznávaný guru pre oblasť Knowledge Management, Španielsko
  • Panelová diskusia odborníkov
    (Občerstvenie a tlmočenie z a do angličtiny je počas prvej časti podujatia zabezpečené.)

2. časť celodenného podujatia

13:00 - 16:00 - AICO Workshop s Luisom Suarezom 
(Občerstvenie je zabezpečené, bez tlmočenia)
Viac sa dozviete TU

Témy prednášok a profily spíkrov:


How to make elephants move like a pod of dolphins: How to adress changes immediately and empower teams who work toward a common goal
Phil Abernathy, uznávaný spíker, tréner, kouč a konzultant, ktorý sa špecializuje na vedenie organizácií v oblasti ich agility a adaptačných schopností, Austrália

Ak ste zo sveta IT pravdepodobne ste už počuli slová ako “scrum” či “agile”, ale pre mnohých z nás sú tieto výrazy celkom nové. Sme preto radi, že Phil nám príde osobne predstaviť svoje skúsenosti a mýšlienky v tejto oblasti. Bude hovoriť o nových spôsoboch práce, ktoré vám pomôžu dokončiť svoje úlohy a projekty bez prekážok a tým najefektívnejším spôsobom. Predstaví najnovšie trendy, ktoré sa využívajú vo svete v situáciách, keď je nutné ihneď komunikovať zmeny, či osloviť a delegovať tímy, ktoré pracujú na spoločných úlohách. Mať v rukách takéto zjednodušujúce, flexibilné, prispôsobivé, a dynamické prístupy vedie k veľkým výsledkom. Svet zajtrajška sa stále mení a práve dnešná generácia absolventov vysokých škôl pomáha tento svet utvárať.

Profil spíkra: Phil Abernathy je uznávaný spíker, tréner, kouč a konzultant, ktorý sa špecializuje na vedenie organizácií v oblasti ich agility a adaptačných schopností. Jeho cieľom je zabezpečiť, aby každá pracovná pozícia bola nastavená vyvážene a produktívne. Phil spoluzakladal Agile Academy, kde zostavil a vedie 17 kurzov. Vyškolil už viac ako 5000 zamestnancov a vedúcich pracovníkov. Za posledných 20 rokov pôsobil ako CIO Shell pre Blízky východ a ako podnikateľ. Jeho najnovšou úlohou a nesmierne záujímavou výzvou je pomôcť spoločnosti IBM transformovať agilný spôsob práce do celej organizácie (380,000+ zamestnancov).




Powered by Passion: The Future of Internal Communications 
Doris Ladewig, expert in Change & Corporate Communications, Rakúsko

Predstavte si vašu organizáciu, kde sa každý snaží dosahovať excelentnú kvalitu pri poskytovaní služieb zákazníkom. Predstavte si, že každý sa snaží s nadšením prinášať inovácie, aby ste získali náskok pred konkurenciou. Predstavte si, že digitálna éra ponúka viac príležitostí, než ste mali kedykoľvek predtým. Spoločnosti prešli veľkými reorganizáciami, optimalizačnými procesmi a znižovaním nákladov, a to všetko na základe faktov. Lenže, pri úsilí o zabezpečenie rastu a inovácií je potrebné viac než fakty. Potrebujeme vášeň a inšpiráciu. A preto je interná komunikácia kľúčovou pre úspech viac, než kedykoľvek predtým.

Profil spíkra: Doris Ladewig je expertkou v oblasti korporátnej komunikácie a komunikácie zmien, s dlhoročnými skúsenosťami na čele medzinárodných organizácii v strednej a východnej Európe: Sberbank Europe, Erste Group, Deutsche Bank, Accenture, KPMG and PR agencies. Je členkou správnej rady Rakúskej asociácie korporátnych komunikátorov (VIKOM) a tiež správnej rady Európskej federácie internej komunikácie (FEIEA).Vyštudovala komunikáciu, marketing a reklamu vo Viedni.




Social Business Adaptation: New roles of leadership, internal communications and HR in the Digital Age 
Luis Suarez, svetovo uznávaný guru pre oblasť Knowledge Management, Španielsko

Čo ak namiesto “riadenia” osvojovania zmeny vo vašej spoločnosti, by ste mohli túto zmenu inšpirovať a umožniť? Čo keby ste mali prostriedky na to, aby ste znova zadefinovali nové spôsoby spolupráce s kolegami skrz tú istú zmenu tak, aby ste sa stali úspešnou, spoločensky integrovanou organizáciou? Čo keby boli metodika, osvedčené príklady z praxe, rozsiahle skúsenosti a know-how ľahko dostupné, a mohli by ste ich okamžite použiť? Čo keby ste poznali zásadné informácie ako zainteresovať váše tímy a top manažment hneď od začiatku, aby ste dosiahli definitívnu sociálnu zmenu vašej organizácie, o ktorú ste sa vždy snažili?

Profil spíkra: Luis Suarez je Chief Emergineer, People Enabler & Digital Humanist so 17 rokmi skúseností v oblasti knowledge managementu, spolupráce, štúdia, online komunít a sociálnych sietí pre biznis. Od roku 2008 pracuje bez používania e-mailu, čím konfrontuje zaužívané spôsoby šírenia poznatkov a informácií.


The potential of the coffee machine – relevance & capabilities of Internal Communication
Peter Op de Beeck, prezident flámskej asociácie internej komunikácie a seniorný radca pre komunikáciu v RCA Group, Belgicko

Interná komunikácia je životne dôležitým faktorom úspechu organizácie. Čo je potrebné, aby vaši zamestnanci každé ráno chodili do práce s úsmevom na tvári? Ako môžeme podporiť našich lídrov a využívať internú komunikáciu ako strategický nástroj? Interná komunikácia prešla skutočnou revolúciu v priebehu posledných rokov, ale musíme priznať, že "ešte tam nie sme". Neustále sa stretávame s rôznymi problémami rýchlo sa rozvíjajúcej spoločnosti. Význam neformálnych kanálov a budovanie komunít sú bezpochyby budúcimi trendami, ktoré by sme mali vziať do úvahy.

Profil spíkra: Peter Op de Beeck je komunikačný expert s dlhoročnými skúsenosťami v oblastiach internej komunikácie a budovania zamestnávateľskej značky. Zvlášť sa venuje otázkam zlepšovania "well-beingu" zamestnancov, ktorý pozitívne vplýva na úspech organizácií v budúcnosti. Peter stál na oboch stranách, či už ako zodpovedný za internú komunikáciu pre nadnárodné technologické spoločnosti v krajinách Beneluxu, alebo ako komunikačný konzultant pracujúci pre tradičnú belgickú komunikačnú agentúru, v súčasnosti ako nezávislý konzultant. Peter je od roku 2011 prezidentom flámskej asociácie internej komunikácie (BViC) a je členom správnej rady Európskej federácie internej komunikácie (FEIEA).   


Ako docieliť, aby sa slony pohybovali ako húf delfínov
Phil Abernathy, Agile Alchemist, Agile Academy, Australia

Ak ste zo sveta IT pravdepodobne ste už počuli slová ako “scrum” či “agile”, ale pre mnohých z nás sú tieto výrazy celkom nové. Sme preto radi, že Phil nám príde osobne predstaviť svoje skúsenosti a mýšlienky v tejto oblasti. Bude hovoriť o nových spôsoboch práce, ktoré vám pomôžu dokončiť svoje úlohy a projekty bez prekážok a tým najefektívnejším spôsobom. Phil predstaví najnovšie trendy, ktoré sa využívajú vo svete v situáciách, keď je nutné ihneď komunikovať zmeny, či osloviť a delegovať tímy, ktoré pracujú na spoločných úlohách. Mať v rukách takéto zjednodušujúce, flexibilné, prispôsobivé, a dynamické prístupy vedie k veľkým výsledkom. Svet zajtrajška sa stále mení a práve dnešná generácia absolventov vysokých škôl pomáha tento svet utvárať.

Profil spíkra: Phil Abernathy je uznávaný spíker, tréner, kouč a konzultant, ktorý sa špecializuje na vedenie organizácií v oblasti ich agility a adaptačných schopností. Jeho cieľom je zabezpečiť, aby každá pracovná pozícia bola nastavená vyvážene a produktívne. Phil pomohol pri zakladaní Agile Academy, kde zostavil a vedie 17 kurzov a kde vyškolil už viac ako 5.000 zamestnancov a vedúcich pracovníkov. Za posledných 20 rokov pôsobil Phil ako CIO Shell pre Stredný východ a ako podnikateľ. Jeho najnovšou úlohou a nesmierne záujímavou výzvou je pomôcť spoločnosti IBM transformovať agilný spôsob práce do celej organizácie (viac ako 380 tisíc zamestnancov).


AICO Roundtable, 2 March 2017