A najlepšími európskymi projektami internej komunikácie FEIEA 2014 sú…

A najlepšími európskymi projektami internej komunikácie FEIEA 2014 sú…
november 2014
Vo štvrtok 13. novembra 2014 sa v Londýne konalo slávnostné odovzdávanie cien najlepších európskych projektov internej komunikácie - FEIEA Grand Prix 2014, ktoré sa konalo pod záštitou britskej asociácie Institute of Internal Communications. Medzi najlepšie európske projekty internej komunikácie sa vo svojich kategóriach prebojovali spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa a Česká spořitelna.
Tento rok sa do európskeho kola FEIEA Grand Prix kvalifikovalo 108 projektov z dvanástich krajín, ktoré súťažili v 14-ich kategóriach - od tlačovín cez elektronické médiá, eventy, podporu change managementu po komunikačné stratégie. Po trojkolovom rozhodovacom procese na národnej a medzinárodnej úrovni, porota v každej kategórii udelila tri umiestnenia.

 

A najlepšími európskymi projektami internej komunikácie sú…

Za najlepšiu stratégiu internej komunikácie roku 2014 bol vyhlásený projekt slovinskej poisťovacej spoločnosti Triglav s projektom zameraným proti podvodom (s týmto projektom sme sa oboznámili na novembrovom AICO Café).

Cenu za najlepšiu stratégiu komunikácie zmeny získala portugalská pobočka Deloitte s projektom Tax with love. Najlepšia medzinárodná komunikačná stratégia pochádza z talianskej spoločnosti Enel – We are energy. Cenu za najlepšiu viacjazyčnú publikáciu získala francúzska spoločnosť GeoPost za publikáciu One Magazine. Víťazstvo v kategórii časopisov si odniesol magazín Tomorrow holandskej spoločnosti ABN AMRO. Najlepšie interné noviny sa publikovali v Spojenom kráľovstve s názvom Heathrow Life, známeho londýnskeho letiska Heathrow. Tohtoročná najlepšia fotografia v internej publikácii tiež pochádza z Veľkej Británie – získala ju fotka Unprecedented vytvorená pod záštitou 44 Communications.

Najlepšiu obálku interného časopisu tento rok získal holandský časopis DL spoločnosti Delta Lloyd Group. Cenu za najlepšiu grafiku použitú v internej komunikácii získala belgická zdravotná poisťovňa MLOZ (Union nationale des mutualités libres) za Louise travaille intelligemment. Najlepšie eventy internej komunikácie sa konali v rakúskom Telekom Austria AG pod názvom Meet the speaker (tým spíkrom bol Sir Richard Branson). Za najlepší intranet bol vyhlásený portugalský edpON spoločnosti EDP - Energias de Portugal. Projekt Jeden deň v živote bol vyhlásený za najlepší audiovizuálny projekt roku 2014 – pochádza z britskej banky Barclays a slúži zákazníkom so zdravotným postihnutím.

 

Úspech Českej republiky a Slovenska

Tohtoročnú cenu za najlepšie využitie sociálnych sietí získala banka Česká spořitelna s projektom Using Google Apps in internal communication. Prestížne ocenenie najlepšieho digitálneho projektu v internej komunikácii získal projekt AllianzTV lídra slovenského poisťovacieho trhu Allianz – Slovenská poisťovňa, ktorý získal prvenstvo pred projektami z Portugalska (Be a Monster od Grupo CH) a Veľkej Británie (Connect Mag od FreemantleMedia).

 

Chcete sa zoznámiť s vybranými najlepšími európskymi prácami roku 2014 a ľuďmi, ktorí stoja za ich úspechom? Tak si nenechajte ujsť ďalšie pravidelné stretnutie AICO Roundtable s bohatým programom vo štvrtok 4. decembra 2014 v hoteli Crown Plaza Bratislava.